Pöydän päälle oli ilmeisesti astuttu joskus (pöydän toinen pää oli 50mm ylempänä, kuin toinen) ja hauskuuden maksimoimiseksi kääntöpöytä oli irroitettu aluslautasesta poraamalla. Tuloraiteesta puuttui kisko ja pöydän muutkin kiskot olivat aika ikävän näköisiä ainakin mutkakohdasta.
Käyttelin pöydän pienempinä osina ja oikaisin rungon, kiskot oikenivat myös kohtuullisella vaivalla.
Puuttuva kisko löytyi 5100-kurvista, joka oli kokenut jotakin kamalaa. Syötin sähköä liukuihin ja yllätys oli mitä suurin, kun pöytä lähti liikkeelle, myös veturi kulki kakomatta pöydän läpi.
Tehtäväksi jäi vielä pöydän kiinnitys alustaan, alunperin se on ollut ilmeisesti niitillä kiinni akselin päässä (akseli itsessään on Seger-renkaalla kiinni pohjalautasessa), sekä ohjausrasian hankkiminen/ korvaavan tekeminen.
Pöytä lukittuu kielellä lähtöraiteiden kohdalle, tälle kielelle on oma solenoidi "konehuoneessa".
Olisikohan jollakin palstalaisella kuvaa tämmöisen (tai 7186) kääntöpöydän ohjausrasian sisällöstä?
Internetistä löytyneissä kuvissa ohjausrasiassa on vain kaksi nappia, eikä tuo kieli kuitenkaan tarvitse jatkuvaa ohjausta.
EDIT: Korjasin otsikkoon tyypin
