Mulla kaikki rakennukset on irtonasisia, siis ilman etä maisemaa lähtee mukaan. Itse kanssa pohdin sitä alussa että olisin tehnyt ns. diorama palan maisemoineen mutta tein sit tälleen perinteisesti.
Jotenkin olen nyt haksahtanut tuohon balasta rakentamiseen. Joskus kokeeks ostin K-raudasta petsiä ja sillä kokeilin värjätä balsaa ja miellyin siihen jälkeen
Joo toi ukko-pekka on vielä vaiheessa kun puuttuu paljon pikku nippeliä, putkistot ja mm. numerolaatta

Ja jos joskus tulee ylimäärästä aikaa, niin maalaan sen uusiks ruiskulla.
Veturi on Kaitsun messinkisarjasta....ensimmäinen messinkisarja minkä ikänä olen kasannut (piti alottaa hankalimmasta päästä). Muuten siinä oli aika talkoot kun en tiennyt höykösen pöläystä höyryistä. Menin pasilaan ja otin 1009:stä muistaakseni reilu 90 kuvaa ja kuvia vertailin messinkipaloihin ja kappas vaan sain kasaan veturin

Joskus tuli ahaa elämyksiä, että jotkut palat olis voinu laittaa paikalleen toisessa järjestyksessä niin se olis helpottanu rakentamista mutta silti siitä tuli erehdyttävästi ukko-pekan näkönen.
Hiekkakupu muistaakseni on takaperin, mutta sillä ei ole mun tapauksessa mitään väliä